Dr. Schutz Dezinfekční prostředek-koncentrát 5l

Hmotnost:
5 kg

POPIS PRODUKTU:
Tekutý  koncentrát  na  bázi  terciárního  alkylaminu  pro  plošnou  dezinfekci  vytíráním.  Neobsahuje  alkohol.  Má baktericidní, fungicidní a virucidní účinek (např. proti viru Hepatitis-B). Kombinace  účinné  látky  s aniontovými,  popřípadě  neiontovými  tenzidy  umožňuje  vysokou  aktivitu  přípravku  na povrchu,  vynikající  schopnost  pohlcování  nečistot  a  čistící  účinek  při  zároveň  nízké  hodnotě  pH.  Testován  podle standardních  metod  DGHM  pro  zkoušení  chemických  dezinfekčních  metod  (Stav  01.09.2001)  a  ve  shodě  s požadavky testovacích metod VAH (Stav 15.04.2010).

OBLASTI POUŽITÍ:
Pro  použití  v  prostorách  veřejného  zdravotnictví  (BAuA-Registrační  číslo  N-10432)  a  také  v  potravinářském  a krmivářském  průmyslu  (BAuA  -  Registrační  číslo  N-10532).  Vhodné  pro  dezinfekci  neporézních,  tvrdých, omyvatelných (vodě odolných) povrchů a předmětů  (podlahy, stěny, stoly, židle, umyvadla apod.)  v nemocnicích, lékařských  praxích,  veřejných  budovách  (školy,  sportoviště,  plavecké  bazény)  a  v  prostorách  pro  manipulaci  a zpracování  potravin. Rozsah použití je od nemocniční profylaxe, všeobecné praxe až po nasazení v potravinářském průmyslu. Vzhledem  k tomu,  že  Dezinfekční  prostředek  neobsahuje  žádná  rozpouštědla,  je  jeho  použití  možné  i  na podlahovinách, které jsou ošetřeny polymerovými disperzemi (např. všechny Dr. Schutz Tvrdé ochranné vrstvy).

POUŽITÍ:
Bezpečné použití biocidů. Před použitím se seznamte se symboly nebezpečí a přečtěte si informaci o produktu.Pro   všechny   oblasti   použití   doporučujeme  koncentraci  1  :  100  =  1  %ní  roztok  (100  ml  na  10  litrů  vody)  v kombinaci s předepsanou dobou působení 15 minut (viz. odstavec „Zvláštní upozornění“).Ošetření  dezinfikované  a  čištěné  plochy  se  provádí  metodou  mokrého  vytření  mopem  při  dodržení  daných  dob
účinnosti (viz. odstavec „Zvláštní upozornění“). U silně znečištěných ploch provádějte dezinfekci až po předčištění povrchu s následným oplachem čistou vodou.
Upozornění:  Dr. Schutz  Dezinfekční prostředek  nemíchejte s jinými čistícími nebo  dezinfekčními prostředky, jinak dojde ke zrušení popsaných účinků
!
SPOTŘEBA:Závisí na zvolené koncentraci.

Parkety a Podlahy Veselý Parkety a Podlahy Veselý na Heurece Parkety a Podlahy Veselý NejŘemeslníci (c) 2018 - všechna práva vyhrazena
Úvod | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | Kontakty